piątek, 22 stycznia 2016

DOSKONAŁOŚĆ MODY 2015 TWOJEGO STYLU - MOJA STYLIZACJA


Sprawdźcie jak wyglądałam tego wieczoru! 


21 stycznia odbyła się wyjątkowa gala organizowana przez miesięcznik Twój Styl. Na moim Snapchacie: wildfox7, możecie zobaczyć cały wieczór w skrócie :) 

Jednak w tym poście chciałam Wam pokazać przede wszystkim mój wieczorowy look. Motywem przewodnim była czerwień, która pojawiła się na sukience, butach, a finalnie także na moich ustach. O piękny make-up zadbała Patrycja Tyszka, której w kwestii makijażu - ufam bezgranicznie. I jak widać, słusznie :) Przy okazji, to pierwszy post na blogu z moją nową fryzurą. Przyznam szczerze, że po raz pierwszy w życiu tak przeżywałam skracanie włosów, ale teraz wiem, że były warto. Znacznie odżyły, a ja zyskałam zupełnie nowy image. 


red midi dress |  MONASHE
red laceup heels |  DEEZEE
clutch bag |  F&F
nails |  DAYSPA HOME
make-up |  PATRYCJA TYSZKA

12 komentarzy:

  1. Wyglądałaś przepięknie! I te Twoje usta, ach!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: karnawałowa inspiracja - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwa gwiazda :D Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz. świetne buty. Prawdziwa gwiazda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely dress!

    http://yourdulde.blogspot.cl/

    OdpowiedzUsuń
  5. ŚWIETNY LOOK. IDEALNIE DOPIĘTE WSZYSTKO NA OSTATNI GUZIK.

    WIELKI PLUS ZA DODATKI

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz pięknie :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się prezentowałaś .Make-up, fryzura i cały strój wygląda bajecznie .Bardzo mi się podoba. I w tej fryzurze Ci świetnie .Wyglądasz jak milion dolarów po prostu :)
    Obserwuję !

    dociax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny zestaw, genialnie dobrane :) lubię taką kolorystykę, będę tu zaglądać :)

    zapraszam do siebie http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerwień ci nieziemsko pasuje :D

    OdpowiedzUsuń