czwartek, 10 grudnia 2015

NOWA KOLEKCJA TALLY WEIJL - TALLY XMAS 2015


Zobaczcie jak wyglądała prezentacja nowej kolekcji Tally Weijl oraz co chętnie znalazłabym w swojej szafie!

Markę Tally Weijl znam już bardzo długo, ale była dla mnie na tyle specyficzna, że zazwyczaj nie potrafiłam tam znaleźć nic, co na dłużej "zamieszkałoby" w mojej szafie. Kojarzyła mi się raczej z modą dla nastolatek, która niekoniecznie trafiała w mój gust.
Muszę jednak przyznać, że to, co zobaczyłam na ostatniej prezentacji, bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Eleganckie kombinezony wieczorowe, seksowne koronki i aplikacje, a na co dzień - klasyczne parki khaki, jeansy o ciekawych krojach, koszule w kratę oraz sweterki w pastelowych kolorach. Biegałam od jednego wieszaka do drugiego, znajdując coraz to ciekawsze wzory. Podczas następnej wizyty w centrum handlowym, na pewno zajrzę do Tally Weijl i zapewne nie wyjdę z pustymi rękami. 
Przy okazji gratuluję White Noise Event Group pomysłowej i klimatycznej oprawy tego eventu. Wielkie choinki i prezenty jako boxy na ubrania podbiły moje serce!

Zdjęcia: Szymon Brzóska / Style Stalker



Tak wyglądała prezentacja, a teraz zobaczcie najciekawsze wzory, które chętnie widziałabym u siebie. Lista jest znacznie dłuższa, ale postanowiłam pokazać tylko część kolekcji. Piękna parka z burgundowym kołnierzem, transparentne body, crop topy i spódnica z frędzlami - to moje typy! A Wy znalazłyście coś dla siebie? :)







7 komentarzy:

  1. Tally weijl ma coraz lepsze rzeczy! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też odnosiłam takie wrażenia jak Ty o marce Tally Weijl, ale muszę przyznać, że ta kolekcja również przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne spotkanie :) zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. same piękności :) masz genialny płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tally Weijl już od jakiegoś czasu ma naprawdę ciekawe kolekcje.
    Zapraszam do siebie na bloga na propozycje świątecznych prezentów (do kupienia nawet w ostatniej chwili ;)) http://fashionrespite.com

    OdpowiedzUsuń