wtorek, 21 października 2014

SZAROŚĆ I PUDROWY RÓŻ


Moje ulubione połączenie - pudrowy róż oraz szarość. Żeby nie było za słodko - do zestawu dobrałam ciężkie buty z kolcami i łańcuchami, mój jesienny hit. Ten cukierkowy sweterek na nowo obudził we mnie miłość do pastelowych kolorów (ostatnia stylizacja w pastelach TUTAJ), dlatego następny zapewne będzie miętowy. Połączyłabym go z białymi rurkami z wysokim stanem (widzieliście gdzieś takie?). Niedziela w Katowicach była niesamowicie ciepła, więc mogłam pozwolić sobie na mini spódniczkę, niestety zapewne po raz ostatni w tym roku. Spódnica jest wykonana z grubszego materiału, przypominającego piankę, dzięki czemu pięknie się układa. To był dobry wybór! Jak Wam się podoba taka stylizacja? :)

Zdjęcia : Krzysztof Adamek





pink sweater and grey skirt | MONASHE.PL 
biker boots and silver bag | ZARA 
bracelets | VIAMOD.PL
watch | CASIO via TIMETREND.PL

26 komentarzy:

  1. I absolutely love your blog and find most of your
    post's to be exactly what I'm looking for. Does one offer
    guest writers to write content for you? I wouldn't mind
    producing a post or elaborating on a number of the subjects you write concerning here.
    Again, awesome blog!

    my blog ... https://www.youtube.Com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu cudnie!

    A współpraca z Krzyśkiem bez wątpienia służy! Chcę więcej!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw!!

    zapraszam na: www.skylineofdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjecia i idealne zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  5. połączenie elegancji z "drapieżnymi" dodatkami (botki) - Super kochana
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha-Fashion

    OdpowiedzUsuń
  6. A okularki skad? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie to takie no name, pełno ich na Allegro itp ;)

      Usuń
  7. Świetne połączenie. Bardzo mi się całość podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko mi się podoba :) Połączenie idealne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne eklektyczne połączenie, a kolorystyka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, śliczny delikatny sweterek pięknie ! :D
    WYBIERAJCIE MNIE W BITWACH !ZAGŁOSUJESZ ? :D Z GÓRY BARDZO DZIĘKUJĘ :***
    https://selfiebattle.virginmobile.pl/selfie/3797

    OdpowiedzUsuń
  11. Patrzę, patrzę i nie wiem co napisać! :O Wyglądasz tak perfekcyjnie! Rozwaliłaś system! :* Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. urzeka mnie luźność form tego zestawienia!
    no i sposób prezentacji na zdjęciach - kocham zdjęcia dobrej jakości na blogach!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjna stylizacja, te kolory super się komponują ze sobą :-) Pięknie wszystko wyszło ;-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie uwielbiam takie kolory!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Połączenie kolorystyczne cudne, świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam połączenie pasteli z szarym! Świetna stylizacja ;)


    http://divamodeon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń