niedziela, 28 września 2014

W MĘSKIM STYLU


Co sezon dowiaduję się o sobie nowych rzeczy. Tym razem przekonałam się o tym, że chętnie nosiłabym garnitury, bo nie tylko mężczyźni dobrze w nich wyglądają. Kobieta w odpowiednim garniturze jest nie tylko elegancka, ale także sexy. Wystarczy go dobrze zestawić i... świetnie się w nim czuć. Dzięki temu całość broni się sama :) A skoro z mody męskiej mogę zapożyczyć garnitur, to czemu nie spróbować czegoś więcej? Ja skierowałam się w stronę butów. Te lakierowane brogsy można zestawić nie tylko ze spodniami. Świetnie wyglądają też z rozkloszowanymi spódnicami czy sukienkami typu pensjonarka.
Co sądzicie o takich butach?


 

grey coat, brogues, turtleneck, trousers, clutch | F&F 

8 komentarzy:

  1. Spodnie są zachwycające ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nieprzecietna elegancja i klasa! swietne miejsce na zdjecia... dodaje klimatu!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twój styl! Bardzo inspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w płaszczu i butach ! ;)
    Można zapytać gdzie robiłaś te zdjęcia ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a jak z jakością tych rzeczy, szczególnie ciekawi mnie płaszcz i spodnie

    OdpowiedzUsuń