czwartek, 19 czerwca 2014

TORONTO - day 1


Po raz pierwszy w Kanadzie, po raz pierwszy w Toronto :) Mieszkamy w tzw. condos, czyli apartamentowcach, tuż nad brzegiem jeziora Ontario. Żałuję, że nie wzięłam ubrań i butów do biegania, bo taka okolica to idealne miejsce do uprawiania sportów. O Toronto mówi się, że jest wybudowane w wielkim parku, co faktycznie wczoraj zobaczyłam na własne oczy. Mnóstwo zieleni, parki ciągnące się nawet pomiędzy wieżowcami w centrum. I chociaż w Nowym Jorku jestem zakochana po uszy, to kanadyjskie miasto depcze mu po piętach... 
denim playsuit and striped crop top | F&F
pink bag and necklace | I AM
shoes | CONVERSE 

www.instagram.com/wildfox7
Nasz spacer zakończył się wizytą w CN Tower. Wieża jest prawdziwą wizytówką miasta i podstawowym punktem w przewodniku każdego turysty. Koszt biletu dla osoby dorosłej to 36 dolarów. Wjazd na poziom widokowy zajmuje 58 sekund. Niecała minuta, by zobaczyć panoramę Toronto, niekończące się Ontario i lotnisko znajdujące się na wodzie. Stąd samolot do Nowego Jorku leci około 1,5 godziny, a ja wzięłam ze sobą amerykańską wizę, na wszelki wypadek ;)  
W tej okolicy mieszkamy :) 
Click to view in original size
To lotnisko obsługuje loty na krótkich dystansach, m.in. do Nowego Jorku

Jedną z atrakcji na wieży jest Glass Floor, czyli przeszklona podłoga. Uczucie jest niesamowicie dziwne. Musiałam wejść na nią tyłem, ponieważ za każdym razem kiedy chciałam zrobić krok do przodu i postawić nogę 'w powietrzu', czułam blokadę. Z czasem jest to już kwestia przyzwyczajenia. Zaufanie wzrasta i można się nawet położyć ;) 

9 komentarzy:

  1. świetne zestawienie i piękne fotografie!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne zdjęcia, można się zakochać w tych widokach i chcieć tam zamieszkać na stałe :) udanej podróży, czekam na kolejne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Woooow! Zazdroszczę Ci. Wyglądasz pięknie. A te widoki,jejku.. To musi być świetny wypad :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, zazdroszczę takiego wyjazdu! *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super widoki! Chyba marzeniem każdej osoby jest zwiedzic trochę świata!

    OdpowiedzUsuń