środa, 8 stycznia 2014

WEAR IT WELL - TIMEX

W grudniu wzięłam udział w sesji dla marki Timex. Do dyspozycji miałyśmy mnóstwo dodatków i ubrań takich marek jak Local Heroes, Robert Kupisz, Pajonk, Bizuu czy Justyna Chrabelska. Ja oczywiście nastawiałam się na 'moje klimaty' - skóra, ćwieki, wysokie botki. Zdanie zmieniłam o 180 stopni, gdy tylko zobaczyłam sukienkę z mojej ulubionej kolekcji SIMPLE CP. Pamiętam stylizację Zosi Ślotały w podobnej sukience, zestawiła ją wtedy z ogromnym, złotym łańcuchem i kozakami za kolano. Ja postawiłam na klasyczne szpilki i kapelusz. Porzucam grunge na rzecz glamour! 
sukienka - SIMPLE CP
zegarek - TIMEX
szpilki - KAZAR
kapelusz - H&M
naszyjnik - SIX
Fotograf: Marcin Kempski / ilike-photo.com
Asystent: Damian Deja/ ilike-photo.com
Stylizacja: Szymon Duży
Asystentka: Paulina Bolko
Make Up: Aneta Kostrzewa / ilike-photo.com
Asystentka: Barbara Markwardt
Włosy: Sławek Oszajca
Asystentka: Magdalena Brojak
Operator: Tymoteusz Pieszka / ilike-photo.com

24 komentarze:

  1. Wyglądałaś świetnie, jestem zakochana w tej sukience! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie kupilas 'rekawiczki'?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, pozytywne zdjęcia :)
    Śliczna jest ta sukienka!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz genialnie na tych zdjęciach! Sukienka wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz piękne nogi i uśmiech!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszy zestaw jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudiownie wygladasz, idealnie ta stylizacja do Ciebie pasuje. Zdj nr jest obledne!

    OdpowiedzUsuń
  8. super wam wyszły te zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjecia, w kapeluszu jestes wogole nie do poznania

    OdpowiedzUsuń
  10. jak nazywa się ta blogerka w cekinowych spodniach?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, wszystkie jesteście do siebie nie podobne. Śliczna sesja i Ty, ale na zdjęciach na blogu wyglądasz o wiele lepiej - podobnie jak reszta blogerek....;/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie pięknie wyglądałyście!

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialnie wygladasz w tej stylizacji! Klasa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna, kolorowa sesja :) Jeżeli lubisz takie barwne klimaty, powinny Ci przypaść do gustu ciuchy stad http://loveitshop.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. SUPER WSPANIAŁA!!!

    pozdrawiam, Ola
    Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. O, kolejna sesja z tej serii na którą dziś wpadłam :) Fajna akcja i super wyglądasz! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. sesja jest boska, super wyszłaś kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz długaśne nogi w tej sukience! Świetna sesja ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku, jakie te zdjęcia są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  20. MEGA! Wyglądałaś świetnie! I więcej uśmiechu "pełną gębą" - jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń