piątek, 5 października 2012

BLOGGERS BEFORE WFW

Wieczorem 29.09. odbyło się spotkanie dla blogerów, przewrotnie nazwane "Śniadaniem". Miało ono na celu wprowadzenie i przygotowanie nas na Warsaw Fashion Weekend. Organizatorzy Nas nie zawiedli. Widok z 22 piętra Warsaw Financial Center był niesamowity, a samo pomieszczenie klimatyczne i przyjemne dla oka. Spotkanie poprowadziła Karolina Malinowska, a o Nasz apetyt i pragnienie zadbał Absolut oraz Charlotte. Pod koniec zmierzyłam się nawet z pewnym zadaniem - wymyśleniem i stworzeniem własnego drinka. 
Co mogłabym Wam jeszcze powiedzieć o tym spotkaniu? Niestety nie potrafię ubrać wszystkiego w słowa, dlatego też mam nadzieję, że zrobi to za mnie poniższy mix zdjęć. Zabawa była świetna, zostałam do samego końca i wychodziłam z bolącym brzuchem. Niekoniecznie z przejedzenia, raczej ze śmiechu! Zapraszam do przejrzenia zdjęć i do zobaczenia na Warsaw Fashion Weekend! :)
Więcej info : fashionweekend.pl

ORAZ MAŁY REPORTAŻ NA TVN.PL --- > TUTAJ  mówię kilka słów ;) 

TRANSLATE
mój konkursowy drink :)
photos by me, Irminastyle, Soincarmel, Styllove, Katarzyna Woźniak

20 komentarzy:

  1. Przezabawne te fotki heheh musiały być jajca :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia !:P
    co to za blogerka z krótkimi blond włosami ? :P ta po lewej str na ostatnim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z kazdym nastepnym zdjeciem widac coraz wiekszy wplyw absolut'a :D
    boska ola <3
    ~yourPrinceCharming

    OdpowiedzUsuń
  4. amazing photos! such a beautiful city


    xx


    http://spoonfulofdiamonds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjecie palacu noca!
    pozdrawiam
    http://thirtiesinthecity.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super!!! Bardzo chciałabym z wami ta,m być ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne zdjecie w trzech czapkach naraz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezu,jedna piękniejsza od drugiej...

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne zdjęcia :) Widać po nich, że świetnie się bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny blog !!
    zapraszam do mnie : *
    + obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  11. żałuję, że nie mogłam tam z Wami być, niestety zdrówko nie pozwoliło :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ mnie denerwujecie tymi fotami! A mnie praca zatrzymała, a tak chciałam poznać twarze, które widywałam wirtualnie ;(

    OdpowiedzUsuń