środa, 25 kwietnia 2012

FASHION WEEK POLAND / APRIL 2012 / DAY 3



Pominę moją stylizację z piątku i od razu przejdę do soboty. Dlaczego? Kompletnie zdezorientowana pogodą, założyłam na siebie to co wygodne i to, w czym nie zmarznę, bo przecież wzięłam ze sobą pięć spódnic! Jak się potem okazało, pogoda zrobiła mi figla i zesłała na Łódź ciepłą, słoneczną falę. Umierajcie wszelkie prognozy!


Chociaż tak bardzo chciałam poddać się fantazji i stworzyć połączenie, jakiego nikt by się nie spodziewał, to i tak zawsze pozostaję wierna swojej estetyce. W dziale "modowe szaleństwa" ustępuję miejsca Tamarze oraz Adamowi i robię to z dumą, bo to nasi polscy 'fashion freaks'! A jeśli chodzi o mnie, to co tu się dzieje! Róż, limonka, turkus i kropki jakby tego wszystkiego było mało. Ostatnio szaleję na punkcie soczystych, wręcz neonowych kolorów, a że mam w szafie kilka perełek, przyszedł czas, by pokazać je podczas polskiego FW ! 


Chciałabym też powiedzieć kilka słów o naszyjniku. Otóż ponad rok temu wybuchło wielkie BOOM na turkusowy naszyjnik z H&M. Zapotrzebowanie było większe niż dostępność na rynku, więc ceny na Allegro przy dobrych wiatrach były dwukrotnie wyższe i "każdy chciał go mieć". Również ja. Jak bardzo zniewalającą miałam minę, gdy znalazłam ostatnią sztukę w po raz pierwszy odwiedzonym centrum handlowym, wiedzą tylko panowie od monitoringu. Pognałam do kasy i cała w skowronkach wróciłam ze zdobyczą do domu. Niedługo potem pech chciał, że na imprezie, gdy miał swoją premierę, rozerwałam go na pół. I tak leżał 7 długich miesięcy. Nigdy nie miałam okazji Wam go pokazać, aż do dnia, gdy odcięłam metalowe kółko od niepotrzebnego łańcuszka, chwyciłam za kombinerki i połączyłam dwa końce. TADAM! 7 miesięcy czekał, bym zreperowała go w 5minut! Więc zadam teraz to pytanie : jak Wam się podoba mój NOWY naszyjnik? ;) 


TRANSLATE
fot. Madziara


SECOND HAND pleated skirt and shirt / ATMOSPHERE bag / H&M sunglasses and necklace / JEFFREY CAMPBELL LITA from HIGH LIFE / ALLEGRO.PL ring


Follow Almaa in Wildfox7

31 komentarzy:

  1. Koszula jest wspaniała i spódniczka tak samo... wyglądasz świetnie ..... Pięknie


    Pozdrowienia

    http://wiktoriasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny naszyjnik! ie lubie tylko tyych butow reszta mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny naszyjnik! nie lubie tylko tych butow reszta mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie wyglądasz! i te nogi dłuuuuuugie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ;o Love love. Coś pięknego !

    Kolory świetne, naszyjnik przecudny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie pochwaliłaś się, że naszyjnik wisi dzięki mnie :D
    Pięknie wyglądałaś, jak już mowiłam kocham ten kolorek spódnicy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your combination with the skirt and this bag! follow you, follow me back :)?
    unknownlooks.blogspot.com
    XXX

    OdpowiedzUsuń
  9. such a fab outfit! love all the mixing of collors


    xx


    http://spoonfulofdiamonds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. spódnica w smaczniutkim kolorze i kropki, faktycznie, wszystko czego dusza potrzebuje. fajne dograne dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor spódnicy zabija <3
    super

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna torebka i buty :).

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. What a lovely outfit! The necklace is so bold an definitely a statement piece! Overall, great post!

    http://www.themirroronthewall.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Odważna stylizacja <3. Niestety nie dla mnie. Do tego zabiłabym się w takich butach xD. Jednak nie będę się oszukiwać... glany forever <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful looks!

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: www.saboskirt.com
    BLOG: www.saboskirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Love the look!! <33

    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie kochana! fajny kolor spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nowy naszyjnik spisuje sie wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. naszyjnik jest boski ! <3

    pozdrawiam:
    angiee-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Co to znaczy "zniewalająca mina", chyba "zadowolona" miała być?

    OdpowiedzUsuń
  21. The neons look so fab on you! We are obsessed with your necklace!! You rock this look. Hugs from Cali xx,The Golden Girls

    OdpowiedzUsuń
  22. AAAA, jednak ciuchy z sh też się powtarzają :D mam taką samą kieckę, z lumpa oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądałaś! :)

    OdpowiedzUsuń