środa, 12 października 2011

TOMMY WITH CLASSY

 Ostatnio przymierzałam się do kupna balerin z okrągłym noskiem. Spiczastych miałam już powoli dosyć, a takie proste i klasyczne są w szafie bardzo przydatne, a także bardzo uniwersalne. Z pomocą przyszedł sklep Schaffashoes.pl. Na pewno długo mi posłużą, a dzięki ich uniwersalności będę mogła je wykorzystać nie tylko w stylizacjach casualowych. Poza tym będą mogły zastąpić szpilki na imprezach, a ich porządne wykonanie, zapewni im długotrwałość. Prosta torba to również jeden z najnowszych nabytków. Następnym razem pokażę Wam, co jeszcze pojawiło się w mojej szafie :)
Dzisiaj po długiej przerwie pokazuję Wam tylko kilka zdjęć, zaległych, jeszcze w starej fryzurze. TAK! W chwili obecnej moje włosy wyglądają nieco inaczej ;)

I really wanted to have classy ballerinas with round tip. Simple, classic, very useful and versatile. I found them at Shaffashoes.pl.  They can replace my heels at parties. The simple bag is also my latest purchase. 
Today, after a long break, I show you only a few photos, outstanding, even in the old hairstyle. YES! At the moment, my hair looks a little bit different ;)
VERO MODA BLAZER 
VINTAGE TROUSERS
STRADIVARIUS BAG
H&M FAUX FUR TAIL
H&M SUNGLASSES, RING AND NECKLACE
SCHAFFASHOES.PL BALLERINAS
RESERVED BRACELET AND TOP

16 komentarzy:

  1. haha, dobre ostatnie zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz w takim klasycznym połączeniu bieli i czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany ;) wolę cię chyba jednak w ciemnych włosach ;D

    a baleriny bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja świetna! lubię takie proste zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw :) zakochałam się w tych balerinach ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna stylizacja :)
    chcę zobaczyć już Twoje nowe włosy ! :D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz. Te balerinki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnia fotka wymiata:D Rewelacyjny secik,baleriny cudne:*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz! uwielbiam takie zestawy, no i marynarki:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosty kalsyczny set, ale jak genialnie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Och też mam tą marynarkę i ją uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń