niedziela, 28 sierpnia 2011

I'LL NEVER GROW UP

To ostatni taki casual na moim blogu i ostatni raz... z brązem na głowie! Już jutro pokażę Wam zmianę. A teraz macie okazję zobaczyć tenisówki, które dostałam od sklepu Dash44.pl . Są naprawdę urocze i bardzo wygodne. Do tego w bardzo przystępnej cenie. A jak Wy byście zestawiły takie kwieciste buty?

This is the last casual on my blog and the last time... with bronze hair. Tomorrow I'll show you this change. And now you can see floral sneakers from Dash44.pl . Really cute and comfortable. In nice price. What's your outfit idea with these shoes?
F&F SHIRT
H&M TOP, SILVER CUFFS
BANANA REPUBLIC + DIY SHORTS
SKELANIMALS BAG
DASH44 SNEAKERS

+ jutro zobaczycie mnie już w blond włosach! 
+ tomorrow you'll se me in blonde ! 

35 komentarzy:

  1. Kwieciste trampki + delikatna sukienka to byłby fajny zestaw. ;) I jestem ogromnie ciekawa, jak będzie Ci w blondzie! Ciemne włosy Ci IMHO bardzo pasują, ale każda kobitka potrzebuje czasem zmiany, tak więc rozumiem. ;) Sama latałam jakiś czas temu w platynie. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Maff już co nieco zdradziła jak wyglądasz w blondzie :) Jak to się mówi: "ładnemu we wszystkim ładnie". Pozdrawiam gorąco, Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna koszula :D już nie mogę się doczekać, aby zobaczyć cię jako blondynkę ;)

    zapraszam do mnie, nowa notka po długiej nieobecności :)
    http://fashionfeverr.blogspot.com/2011/08/im-back.html

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia :) jakiego aparatu używasz ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Majo : też myślałam o takim zestawieniu :)

    Anonimowy : wtedy to była jeszcze jajenico-kanarek, nie blond. Już jest trochę lepiej:)

    Paweł Zegarow - Nikon D3000 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi sie to zestawienie bardzo podoba ;) No ciekawa jestem jak bedziesz wygladac w tym blondzie :) Moje skojarzenie to Marylin Monroe :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem ciekawa co wykombinujesz z fryzura ..
    pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja już widziałam blond na Twojej głowie... ;p ha! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wyobrażam sobie Ciebie w blondzie, niecierpliwie czekam!;p

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem ciekawa jaki kolor Ci wyjdzie ;-)
    fajny zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pewna, że będziesz wyglądać w blondzie bardzo dobrze. A ten outfit cudny. Trampki rzeczywiście w BARDZO przystępnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. jezuuu jestem tak ciekawa, że nie wytrzymam!! pokaż się Alma!!!!
    U mnie do wygrania buty, zapraszam serdecznie kochani :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie się bardzo podoba Twoja eko torba, przeurocza jest:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super Ci z taką rozwianą grzyweczką :)

    http://fashiongamesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Całość na luzie. Co do tenisówek to ubrałabym do nich jakąś sukienkę zwiewną zapewne ;D albo białe legginsy + czarna tunika ;D
    Ostatnie zdjęcie wymiata i nie potrafię się doczekać efektów farbowania ;P ale będzie Ci dobrze w tym kolorze- tak mi się wydaje ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj Ty mój krejzolu najukochańszy :D zawsze szalona i zawsze rewelacyjna <3 Czekam na sesyje w blodzie (choć już trochę podejrzałam na filmiku u maff)

    OdpowiedzUsuń
  17. W blondzie już widziałam u Maff ale czekam na konkretną sesję :)
    Ostatnie zdjęcie boskie!

    OdpowiedzUsuń
  18. cudny zestaw! w ogóle sliczna jestes, że bym Cię zjadła:****

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny, świetny zestaw, jak wszystkie inne. A kwiatki + krata okazały się oczywiście dobrym pomysłem, choć mogło się wydawać, że nie będą pasować. ;) zapraszam do mnie na www.agzdesigns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ohhh jak dobrze, że napisałaś o tym jajecznico-kanarku, bo trochę mnie zmroziło jak zobaczyłam Cię w tym kurczakowym blondzie u Kasicy;) Także z niecierpliwością czekam na końcowy efekt!

    OdpowiedzUsuń
  21. Widziałam zdjęcia na blogu Kasi, rozjaśnianie samemu takim rozjaśniaczem to najgorsza zbrodnia jaką można zafundować włosom. Gwarantuję Ci, że będą w tragicznym stanie+ kolor żółtka nie jest zbytnio ładny:( Nie mówię tego złośliwie, sama kiedyś coś takiego zrobiłam, dokładnie jakieś 5 lat temu i od tamtej pory byłam zmuszona farbować włosy i w miarę do porządku doprowadziłam je teraz, ciągle ścinając i ratując u fryzjera (żadna farba nie chciała mi chwytać popalonych włosów). Teraz ja osobiście mam nauczkę żeby w życiu samemu nic nie robić z włosami! Mam nadzieję, że u Ciebie tak tragicznie nie będzie ;)

    OdpowiedzUsuń

  22. taak widziałam zdjęcia u Maff i Kasi. I przyznam szczerze, że efekt na początku nie był taki, jaki miał być. Ale kolor na zdjęciach naprawdę różni się od tego na zywo, przez beznadziejne światło jakie panowało wtedy w Stradivariusie. Lampy były okropne, a moje włosy chętnie zmieniały się w żółtko jajka! Więc spokojnie - nie tak wygląda ten kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ej blondyna - nie oszukuj!!!:DD pokaż nam się!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjecia i strój:)
    a buciki bym zestawiła z jakąs delikatną sukienką:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też będę blond. Już niebawem =^.^=
    Z wielką chęcią zabrałabym Ci te trampki. Są takie urocze.

    OdpowiedzUsuń
  26. Widziałam Twoje nowe włoski na filmiku u Maffashion, z otwarcia Stradivariusa. Ładnie, ładnie, ale wolałam Cię w brązie :) Może dlatego, że się przyzwyczaiłam ; ))

    OdpowiedzUsuń
  27. Cholera zapomniałam zrobić tego gifa, mogłaś mi przypomnieć!

    OdpowiedzUsuń
  28. Też zmianiłam kolor włosów w ostatnich dniach, tyle, że ja w druga str;) tj. przyciemniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Love this look! And it looks like you had loads of fun jumping around :)

    -Laura xx
    http://wrinkleintimevintage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Hahaha jakie optymistyczne zdjęcia :D Super buty :)

    OdpowiedzUsuń