czwartek, 23 września 2010

there aren't roses in winter




Kolejne zdjęcia z lipca (i dachu:)), których Wam jeszcze nie pokazywałam. Autorką zdjęć jest Marta, właścicielka SUOIKS  Dzisiejszy dzień zaowocował małymi zakupami, a te nowe zdobycze Wam niedługo pokażę. Zbliżają się też notki "co mam w torebce" i jakich kosmetyków używam, ponieważ już kilka razy otrzymałam komentarze i pytania dotyczące tych tematów. No szykuję wielkie BUM! Mam nadzieję, że się spodoba :) Miłej zabawy 


Translation : More pictures from July (and the roof:)), which I haven't showed yet. Today I had 'small shopping' and everything what I bought - I will show you soon. And "what I have in my bag" and "what kind of cosmetics I use too. Because few times I have received comments and questions abou it. Well, getting ready big BOOM! I hope you'll like it :) Have fun 



and some 'backstage' photos ;)


dress - f&f
shoes / bracelet - h&m

I PROSZĘ BARDZO ZALOGOWANYCH NA STYLIO.PL O GŁOSY NA MNIE :)
DZIĘKUJĘ ! 

20 komentarzy:

  1. zostaw ta antene <3 + look miażdży wszystko <3 HYPE! bellamy91 from stylio.pl :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz bardzo fajnie...i strzelasz miny zawodowo :)Szkoda że już po wakacjach :(

    OdpowiedzUsuń
  3. i love your dress <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kiecka, śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia, tak samo jak sukienkę, masz mega przesympatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Love that dress!

    xxx
    - Laura

    OdpowiedzUsuń
  7. przedewszystkim cudowne zdjecia;)
    urocza sukienka i uwielbiam zakolanówki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz tu jestem, ale bardzo mi się podoba twój i blog i twój style:)
    zapraszam tez do mnie www.the-greestylebook.blogspot.com
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia jak się uśmiechasz są przepiękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałam się w Twojej sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie Ci w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  12. alez mnie sie to podoba o.O wszystko po kolei:D az mnie zatkalo normalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. wielbię taką urodę jaką posiadasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna jesteś :) a co do Twojego stylu to jestem zachwycona !

    OdpowiedzUsuń
  15. tu również buty przykuły moją uwagę, gdyż przymierzałam je i długo zastanawiałam się nad ich zakupem i teraz może żałuję, ale pocieszam się - może najdę lepsze, bliższe mojemu ideałowi; świetnie wyglądasz na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacyjnie wyglądasz! Podoba mi się połączęnie zakolanówek z sukienką:)

    OdpowiedzUsuń