poniedziałek, 26 kwietnia 2010

some news in my wardrobe


Wczoraj byłam na bardzo udanych zakupach (pisałam to już wczoraj? :D) z zamiarem kupna sukienki, a tak naprawdę złowiłam to, na co dawno liczyłam i byłam gotowa zapłacić więcej, np. na Allegro. Całe szczęście, że się powstrzymałam :) Kupiłam 2 topy za 19,90 (w 3 wersji kolorystycznej nie było:<), krókie leggi z koronką za 19,90 i dżisny, ostatnią parę w moim rozmiarze, co się nigdy mi jeszcze nie przytrafiło - za 60zł. I jestem happy ! :D
top - h&m
jeans - h&m
bag - david jones
shoes - atmosphere





A tutaj kilka ( z kilkudziesięciu) znalezisk z szafy mamy. A jeszcze nie skończyłam poszukiwań!
Resztę pokażę Wam innym razem, to są jak narazie według mnie najciekawsze ciuszki.

Bluzeczka, której pokazałam są górę, bo na dole trochę pognieciona. Ale to góra jest warta uwagi. Piękna koronka.
Krótki marynarski topik, na pewno będę nosić latem do spódniczek!
Aaa! Miałam kupić sobie czarną, obcisłą, ołówkową spódniczkę. Znalazłam dwie :)
Tunika - pasiak z wszytym pasem.
Oversize ! To co kocham ! I jeszcze ten wiszący ogon i uszy. Po prostu mistrz. Muszę tylko kupić farbkę lub marker do tkanin, bo kolor już trochę zbladł i jest przetarty.
Bluzeczka, z przodu przezroczysta. Mniam
I na koniec takie cudo z marszczonymi rękawami. W kobaltowym kolorze, z tyłu ma trochę głębszy dekolt. Jest z rodzaju tych krótszych, więc do czarnej ołówkowej spódnicy - jak ulał.

5 komentarzy:

  1. Wow świetne zakupy, ale twoja mama ma w szafie istne cudeńka!!! nie wyobrażałam sobie, że aż takie jak pisałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny zestaw, a szafa mamy musi być bardzo ciekawa bo ciuchy są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę takich skarbów z szafy mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. biała mamina bluzeczka jest kapitalna!!! a co do spodni u mnie po tyle samo i wałsnie jest duzo rozmairów jeszcze;)

    OdpowiedzUsuń