czwartek, 29 kwietnia 2010

all night party

Zbliża się długi weekend, pełen imprez osiemnastkowych ;) To jest jedna z moich propozycji na całonocne szaleństwo. Zastanawiam się jeszcze nad butami, bo na zdjęciach mam koturny, które są nieodpowiednie przede wszystkim dlatego, że są niesamowicie śliskie. Już raz w nich orła w pubie zaliczyłam ;) 
Moje "wojskowe" buty kupione na Allegro jeszcze nie doszły, więc może zdecyduję się na tradycyjne szpilki lub ewentualnie czarne baleriny. 
ps. myślałam o tym, żeby pokazać Wam moje "królestwo", jakim jest Almikowy pokój. Kilka zdjęć szafy i jej zawartości, otoczenia, ciekawych gadżetów i skrytek ;) Co Wy na to? :) A może chcielibyście zobaczyć coś konkretnego? Piszcie !

jacket - h&m %
blouse - from Zkiki (sh)
leggins - bershka
shoes - no name (from Germany)
bag - second hand
necklace - house %


bracelet - house %
ring - allegro.pl


Znalazłam dziś w second handzie kilka ciekawych rzeczy, w tym piękną tulipanową kiecuszkę w niebieskim kolorze! Ale oczywiście wszystkie pieniądze wydałam chwilę wcześniej, więc jutro się po nią wracam i mam nadzieję, że Wam się spodoba. No i przyda mi się na następną osiemnastkę ! :)

6 komentarzy:

  1. Pięknie oj pięknie :3 Ta bluzka jest mistrzem, ma genialny wzór.. niby kwiaty są obecne wszędzie ale te u Ciebie są oryginalne ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Szałowy zestaw! bardzo, bardzo a to bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejny ciekawy blog do odwiedzania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ogłosiłam wyniki konkursu kwiatowego :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze ,ale to było dawno!:D

    OdpowiedzUsuń