niedziela, 28 marca 2010

sunny and windy day

Długo wyczekiwana wiosna nadeszła. Od kilku dni jest już ciepło i słonecznie, więc można sobie pozwolić na cieńsze materiały i mniejsze warstwy. Zamiast grubego, ocieplanego płaszcza - wiosenne płaszczyki lub... krótkie kurteczki, jak np. moja ramoneska. Pisałam o niej we wcześniejszym poście, ale przypomnę. Kupiona na promocji -40zł, także dałam za nią jedyne 89zł! Poza tym - Conversy, co prawda o numer za duże, ale kosztowały mnie jedynie 5zł.. ;)

No i wreszcie można założyć okulary przeciwsłoneczne - nie tylko do zdjęcia! :)
bow - h&m
leather jacket - h&m
blouse - asos (sh)
jeans with zip - tally weijl
converse - sh, 5zł
sunglasses - no name

1 komentarz:

  1. ale fajnie, conversy za 5 zł! ja bym je kupiła nawet jakby były trzy rozmiary większe :)

    OdpowiedzUsuń